Podjeli

Pula premašila dva milijuna noćenja tri tjedna ranije nego lani

Grad Pula i ove godine ruši rekorde noćenja i posjećenosti, pa je tako do 13. rujna ostvareno dva milijuna noćenja, što je tri tjedna ranije nego 2017. godine. Pulu je do jučer posjetilo 7 posto više turista nego prošle godine, a istodobno je ostvareno 6 posto više noćenja. Da je Pula postala priznata turistička destinacija govori i podatak da već osmu godinu za redom bilježi značajan rast noćenja. Ako usporedimo ukupno ostvarena noćenja u 2011. godini (1.273.117 noćenja) s ostvarenim noćenjima do 13. Rujna ove godine možemo vidjeti da se broj noćenja povećao za nešto manje od 729.000 noćenja ili za 57% i prije kraja godine.

Grad Pula i Turistička zajednica grada Pule zahvaljuju se svim djelatnicima u turističkom sektoru i sektorima povezanim sa turizmom i svim našim sugrađanima jer su svi zajedno doprinijeli ovim sjajnim rezultatima. Osim što brojevi noćenja rastu, time rastu i potrebe za zadovoljenjem svih potreba gostiju, te je svaka sezona sve zahtjevnija kako i za djelatnike tako i za građane. Opredjeljenje prema kvalitetnim manifestacijama, kreiranju novih proizvoda te suradnji javnog i privatnog sektora doprinijelo je u Puli ovim rezultatima.

U Puli se na godišnjoj razini održi preko tisuću različitih manifestacija koje su postale razlog dolaska gostiju u naš grad. Zasigurno i novi proizvodi (Muzej maslinovog ulja, Memo muzej, Virtualni razgled grada, Arena mysterium razgled uz istraživanje, Sight run aplikacija za trčanje gradom i ostale) i postojeća ponuda (Arena, Aquarium, Povijesni i pomorski muzej Istre, Sveta srca, mnoge galerije, Podvodni park Verudela i ostalo) također čine Pulu sve zanimljivijom destinacijom koja pored sunca i mora nudi još pregršt događaja i razne kulturne, zabavne i sportske ponude.

Gosti iz Njemačke standardno su prvi po broju ostvarenih noćenja i do 13.9.2018. godine ostvarili su 445.302 noćenja što je rast od 7%. Gosti iz Italije sa 189.749 noćenja nalaze se na 2. mjestu sa porastom od 2%, a Englezi sa 158.535 noćenja su 3. sa 4% porasta. Mali pad od par posto naspram 2017. godine ostvarili su gosti iz Austrije, Slovenije i Poljske. Također Skandinavsko tržište slabije je nego prethodne godine, ali su zato navedene manjkove nadoknadili povećanjima od 5 do 33% gosti iz Mađarske, Nizozemske, Češke, Francuske, Norveške, Rusije, Srbije, Slovačke te domaći gosti.

Prema kapacitetima, osim turističkih naselja i apartmana koji bilježe pad od 3% te hotela i kampova koji su na nivou prethodne godine svi ostali kapaciteti (mali iznajmljivači, hosteli, plovni objekti) bilježe povećanje noćenja.